12 Nisan 2015 Pazar

Minyatür bahçeler için Çardak...







14 yorum:

  1. Özden Bey bahar geldi geleli siz de bahçe mobilyaları, çardak, kamelya sıradan gidiyorsunuz:)

    Ellerinize sağlık. Şaka bir yana yine iyi iş çıkarmışsınız. Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Yunus bey... Evet bağlantılı olduğum bir müşterime devamlı yapıyorum, onlardan istemek, bizden yapmak :)

      Sil
  2. Que buenos ratos se pueden pasar de charla y unas copitas con la familia o los amigos.
    Un abrazo
    Maite

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sí ambiente es agradable bebida :)) gracias ..

      Sil
  3. selamlar özden bey, uzunca bir süredir takip ediyorum sizi, harika işleriniz var, ağzım açık bakıyorum görsellere. hiç yorum yazmadığımı fark ettim o kadar süredir takip etmeme rağmen. Süpersiniz. İyi bakın kendinize:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibiniz ve ilginiz için çok teşekkür ediyorum..:)

      Sil
  4. Ellerinize sağlık özden bey harikalar yaratıyosunuz.çok cok begendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülya hanım bende çok çok teşekkür ediyorum :))

      Sil
    2. özden bey ölçülerini yazabilirmisinz rica etsem ve online satışınız varmı ?

      Sil
  5. Bana bu kamelyayı satarmısınız özden bey 05062341915

    YanıtlaSil